მომსახურების სტანდარტების გაუმჯობესება ინტელკომ ჯგუფში
02.04.2022

ინტელკომ ჯგუფის მიზანი, აემაღლებინა მომხმარებელთა ეფექტიანი მომსახურების სტანდარტები, წარმატებით განხორციელდა.

კომპანიის პროდუქტების განვითარების და გაყიდვების დეპარტამენტის თანამშრომლებმა სერტიფიცირებით გაიარეს საქართველოს იუსტიციის სასწავლო ცენტრის ტრენინგი - „ეფექტიანი კომუნიკაცია და მომსახურება“, რომელიც ჩატარებულ იქნა ამერიკის მომხმარებელთა მომსახურების ინსტიტუტის (Customer Service Institute of America -CSIA) მიერ სერტიფიცირებული პროგრამით.

შედეგად, კომპანიაში დაინერგა და გაუმჯობესდა მომსახურების ისეთი მაღალი სტანდარტები, როგორებიცაა:
• კეთილგანწყობილი კომუნიკაცია;
• მომხმარებლის ინფორმირება საკითხის მსვლელობის შესახებ;
• რეაგირების დროის სტანდარტი;
• მომხმარებლის საჭიროებებში სათანადო გარკვევა;
• სრულფასოვანი ინფორმაციის მიწოდება;
• ალტერნატიული შეთავაზება;
• ინდივიდუალური მიდგომა და სხვ.

გააზიარე ბმული