სერიული ნომერი სერიული ნომერი
code Reload

საგარანტიო მომსახურების პირობები:

  1. პროდუქტის გვერდზე მითითებულია გარანტიის მოქმედების პერიოდი, რომლის ათვლა ხდება გაყიდვის დღიდან.
  2. საგარანტიო მომსახურების მისაღებად აუცილებელია მომხმარებელმა საკუთარი ხარჯებით უზრუნველყოს პროდუქტის წარმოდგენა ინტელკომ ჯგუფის სერვის ცენტრში.
  3. ინტელკომ ჯგუფი უზრუნველყოფს გარანტიის მოქმედების ქვეშ მყოფი პროდუქტების შეკეთებას ან შეცვლას.
  4. საგარანტიო ვადა ფიზიკურ პირებზე ვრცელდება 24 თვე, თუ პროდუქტს აღნიშნულზე ნაკლები საგარანტიო პერიოდი გააჩნია.
  5. საგარანტიო მომსახურებით სარგებლობისთვის, საჭირო არ არის ყუთის, ჩეკის ან სხვა დოკუმენტის შენახვა და წარმოდგენა.

საგარანტიო მომსახურების ვადები:

საგარანტიო პროდუქტის შემოწმება და შეკეთება ან ახლით შეცვლა მოხდება მაქსიმუმ 30 კალენდარული დღის განმავლობაში, თუ აღნიშნულ ვადაში ეს შეუძლებელი იქნება, მაშინ მომხმარებელს უკან დაუბრუნდება გადახდილი თანხა.

გარანტია არ ვრცელდება, თუ:

  1. პროდუქტი მექანიკურადაა დაზიანებული;
  2. პროდუქტი დაზიანებულია გარე ზემოქმედების გამო;
  3. პროდუქტი დაზიანებულია არასწორი ინსტალაციის გამო;
  4. პროდუქტი დაზიანებულია ექსპლუატაციის პირობების დარღვევის გამო;
  5. პროდუქტი გახსნილია მომხმარებლის მიერ;
  6. პროდუქტზე არ იკითხება სერიული ნომერი;
  7. პროდუქტი დაზიანებულია მესამე მხარის მიერ შექმნილი პროგრამული უზრუნველყოფის გამოყენების გამო;
  8. რაიმე სახით შეცვლილია პროდუქტის ქარხნული იერსახე (გაკეთებული აქვს წარწერა, შეღებილია, გახვრეტილია და ა.შ.);
  9. სტანდარტებთან შეუსაბამო დამიწების არარსებობის შემთხვევაში, ისეთ მოწყობილობების ექსპლუატაციის დროს, როგორიც არის: უწყვეტი კვების წყაროები (UPS), მზის ინვერტორები, მზის პანელები, გარე გამოყენების WiFi და სხვა ისეთი მოწყობილობები, რომლის ექსპლუატაციაც მოითხოვს დამიწების აუცილებლობას.

სერვის-ცენტრი

მისამართი: თბილისი, ტერევერკოს ქ. 42
სამუშაო დღეები: ორშაბათი-პარასკევი
სამუშაო საათები: 10.00-18.00 სთ.

UbiquitiMikroTikKSTARLeochUniviewHiLookYealinkYeastarSumitomo ElectricZTTDrakaEtk kabloNEXMirsanSynologyBDCOM