საგარანტიო მომსახურების პირობები:
- პროდუქტის გვერდზე მითითებულია გარანტიის მოქმედების პერიოდი, რომლის ათვლა ხდება გაყიდვის დღიდან.
- საგარანტიო მომსახურების მისაღებად აუცილებელია მომხმარებელმა საკუთარი ხარჯებით უზრუნველყოს პროდუქტის წარმოდგენა ინტელკომ ჯგუფის სერვის ცენტრში.
- ინტელკომ ჯგუფი უზრუნველყოფს გარანტიის მოქმედების ქვეშ მყოფი პროდუქტების შეკეთებას ან შეცვლას.
- საგარანტიო ვადა ფიზიკურ პირებზე ვრცელდება 24 თვე, თუ პროდუქტს აღნიშნულზე ნაკლები საგარანტიო პერიოდი გააჩნია.
- საგარანტიო მომსახურებით სარგებლობისთვის, საჭირო არ არის ყუთის, ჩეკის ან სხვა დოკუმენტის შენახვა და წარმოდგენა.
საგარანტიო მომსახურების ვადები:
საგარანტიო პროდუქტის შემოწმება და შეკეთება ან ახლით შეცვლა მოხდება მაქსიმუმ 30 კალენდარული დღის განმავლობაში, თუ აღნიშნულ ვადაში ეს შეუძლებელი იქნება, მაშინ მომხმარებელს უკან დაუბრუნდება გადახდილი თანხა.
გარანტია არ ვრცელდება, თუ:
- პროდუქტი მექანიკურადაა დაზიანებული;
- პროდუქტი დაზიანებულია გარე ზემოქმედების გამო;
- პროდუქტი დაზიანებულია არასწორი ინსტალაციის გამო;
- პროდუქტი დაზიანებულია ექსპლუატაციის პირობების დარღვევის გამო;
- პროდუქტი გახსნილია მომხმარებლის მიერ;
- პროდუქტზე არ იკითხება სერიული ნომერი;
- პროდუქტი დაზიანებულია მესამე მხარის მიერ შექმნილი პროგრამული უზრუნველყოფის გამოყენების გამო;
- რაიმე სახით შეცვლილია პროდუქტის ქარხნული იერსახე (გაკეთებული აქვს წარწერა, შეღებილია, გახვრეტილია და ა.შ.);
- სტანდარტებთან შეუსაბამო დამიწების არარსებობის შემთხვევაში, ისეთ მოწყობილობების ექსპლუატაციის დროს, როგორიც არის: უწყვეტი კვების წყაროები (UPS), მზის ინვერტორები, მზის პანელები, გარე გამოყენების WiFi და სხვა ისეთი მოწყობილობები, რომლის ექსპლუატაციაც მოითხოვს დამიწების აუცილებლობას.
სერვის-ცენტრი
მისამართი: თბილისი, ტერევერკოს ქ. 42
სამუშაო დღეები: ორშაბათი-პარასკევი
სამუშაო საათები: 10.00-18.00 სთ.